a MENÜ
A qr kampány célzása

Célzás és szegmentálás

Bármilyen kampányba is kezdenénk, a legfontosabb, hogy kiindulásként pontosan meghatározzuk célcsoportunkat.

A célcsoportnak szóló üzeneteket a megállapított szegmensek alapján publikáljuk és törekszünk arra, hogy minél pontosabb mérési eredményekkel finomítsunk a kampány futásán. Így van ez a qr-kód kampányok esetében is.

A qr-kód kampányok előnye akkor mutatkozik meg igazán, ha a kód célállomása a leolvasó eszköz számára precízen megtervezett és vizuális élményt nyújtó mobilhonlap. Belátható ugyanis, hogy egy komplex, „asztali gépre” tervezett site nem minden esetben éri el célját, legyen bármilyen jól felépített qr-kampány mögötte.

Mint azt a technikai ismertetőnél érintettük, a kód hiba nélküli publikálásához nem árt bizonyos nyomdai jártasság, hiszen a helyes marketingszemlélet akkor éri el célját, ha minden eleme alaposan megtervezett és kipróbált. A célállomás elérése tehát biztosított, következő lépésben maga a fogadó-oldal kell igazodjon az leendő vevők szokásaihoz.

A jól megalkotott mobilhonlap több célcsoport érdeklődését is hatékonyan szolgálhatja ki. A kampányban szereplő kódok ugyanis akár más-más aloldalra is navigálhatják az aktuális üzenet iránt fogékony érdeklődőt. Ezek az oldalak természetesen formailag is különbözhetnek egy site-on belül.
Egyszerű példaként említhető egy fürdőruha kereskedés esete, melyben a férfiaknak és a nőknek szánt ajánlatok más-más színben, elrendezésben és képekkel várják a célzott nemet, tagjait pedig a neki szánt kód és reklámfelület azonnal a vonatkozó céloldalra juttatja.

A célzás lehet helyre, korra, érdeklődési körre… és még számos szempont alapján tervezve. A lényeg, hogy törekednünk kell a „holtszórás” mérséklésére.
A helyes elgondolás és tervezés mellett a kampányokon belüli mérési adatok ebben is segítenek rendszerünk használójának.

Célzás és szegmentálás

Qr-kód készítés - mobilkód generátor. QR-kód generálás gyorsan és egyszerűen!

Üzemeltető: Server Line Kft. - © Minden jog fenntartva!